.

אם אתה מזדהה אפילו עם חלק קטן מהמשפטים הבאים המשך לקרוא את העמוד עד סופו 

האם אתה מרגיש שאתה מבזבז זמן בתקלות מחשב קטנות שלא נפתרות?

 האם אתה מרגיש  מתוסכל מחוסר הידע שלך בניהול המחשב והרשת במשרד? 

מה שואלים לקוחות:

שאלה

•איציק-איך בשיחה טלפונית של שעה אני יכול לפתור בעיה מתמשכת שבעל מקצוע ניסה ולא הצליח לפתור?.

תשובה: יש לי עדויות מלקוחות שהצליחו לפתור בעיות מתמשכות בשיחת טלפון קצרה איתי,המשולבת בשליטה מרחוק על המחשב.

•למה לי לבזבז זמן על למידה? אני אזמין בעל מקצוע •בזמן הזה אצליח לקדם את העסק שלי.

•מטרתי שתלמד מושגים בסיסיים איתם תוכל לנהל את אנשי המקצוע שבאים אליך.....ותדע מה הם עושים -

בשיחה קצרה אנתח את הבעיה ואמקד אותך אל הפתרונות  האפשריים.

איציק הוא מנותני השרות הטובים שאני מכיר. ממליץ בחום.

קיבלתי שירות לשידרוג המחשב מאיציק השרות היה מעולה, תומך ומדריך. העסקה בוצעה לשביעות רצוני המלאה. איציק הוא מנותני השרות הטובים שאני מכיר. ממליץ בחום.

מה כולל הייעוץ הטלפוני ופיתרון התקלה?

v    בדיקת אבטחת מידע-שיחזור גיבוייים -סילוק תוכנות רוגלה- ועוד

v    עידכון אנטי וירוס -רישיון לשנה

v    הגדרות גיבוי -גיבוי מקומי וגיבוי ענן חינם.

v    בדיקת עידכונים של מייקרוסופט

v    אירגון תיקיות במחשב לפי נושאים

v    התקנת תוכנות מקצועיות למנהלי חשבונות – עו"ד—סוכני ביטוח  וכל תוכנה אחרת .

v    ועוד..................

ברצוני להמליץ על איציק גבאי......מבחינתי, איכות השרות נימדדת בזמן תגובה לפתרון בעיה שמתעוררת במהלך יום עבודה

ברצוני להמליץ על איציק גבאי, שנותן שרות למחשבים ולרשת המחשבים שבסוכנות הביטוח שבבעלותי.מבחינתי, איכות השרות נימדדת בזמן תגובה לפתרון בעיה שמתעוררת במהלך יום עבודה, עלי לציין את מהירות התגובה ופתרון בעיות בטלפון או בהגעה למשרדים וטיפול במחשבים כדי שיאפשרו עבודה זורמת .

דודי שביט - ביטוח - המועדון סוכן ביטוח, משווק פנסיוני, השקעות

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.